About Me

My photo
klang, Malaysia
i'm...simple one...careless n blur also....(pity me).....KEBAHAGIAAN SENTIASA ADA DALAM DIRI

Tuesday, April 27, 2010


..ETIKA BERPAKAIAN..

patut..ke...xptut...patut....ke..xptut...ak cite.....cite jela kan??????
semala (26 april 10) ak ditugaskan membuat lawatan tapak...
then...nk dicitekan la nih.....pakaian ak semestiye la berseluarkan..xkn JUBAH KOT!
aku pun pkai la sluar slack khakis...n kemeja-T kotak-kotak....


jeng..jeng..jengggg.....

xkena ari....salah mek laluan.....tak pasal2 ribut taupan langgar ak daaaaa..... ;(
sakit jiwa akkuuuuu!!!!!....bukn skit badan tau..ptut ye kene taupan..bdan sakit melayang2...
ni....jiwa aku yg melayang tahap gabannn!!!!!......

ade ke patut ak kene tegur pasal x kut etika berpakaian....ckp ak pkai bju nk g berjalan...
mmg ak nk g brjalan pun..jalan2 g site.... ;D

GILERRRR!!!!!!

saje nk crik pasal ke ape???.....sni nk bg....kata separa lembut der...TOLONG JANGAN CIPTA DIRI TUH UNTUK DIBENCI ORANG!!!!!! okkkkkk.....

ini sungguh tidak adil....if org len pakai ak yg terkena bahana ak...ak yg xley pki...

ak tnye yg len2....sume trkejut..sume kata boley jer??.....hurmmmm.....aku sedar ak ni x ckup setahun jagung...tp mmg x dinafikan...baju ak amat meriah...yg menampakkan ke CUN nan ak..hahahahaah..;P.... mmg trsengkat sket....... aku kan muda laaagiii...( xsedar diri tol ak nih)




:: ni la suar yg lebey kurang ak pakai ::



:: ni plak jenis baju yg aku pakai ::

PEACE NO WAR (-.-)V




No comments:

Post a Comment